Kampania wspiera promocję, w ramach której po otwarciu konta dla młodych można za aktywności w ciągu dwóch kolejnych miesięcy otrzymać po 55 zł zwrotu. Te aktywności to zalogowanie się do aplikacji mobilnej mBanku oraz wykonanie minimum ośmiu transakcji kartą w każdym miesiącu.
Promocja potrwa do końca listopada.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mbank-konto-firmowe-za-0-zl-w-reklamach-przedsiebiorcy-od-plyt-kucykow-i-aten ##
Spoty z kampanii pokazują scenki z życia młodych osób (na imprezie, podczas spaceru i w sklepie odzieżowych), gdzie nieoczekiwanie pojawia się Władysław Jagiełło, którego wizerunek jest na banknocie 100-złotowym.
Poprzednia akcja reklamowa mBanku dla młodych użytkowników była adresowana do 18-latków. We wcześniejszej, realizowanej latem br., wystąpili popularni youtuberzy Blowek i Ajgor Ignacy.

Nowa kampania będzie realizowana m.in. w internecie
Za obsługę marketingową mBanku w sieci odpowiada agencja VML Poland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.











