McDonald's zachęca do znalezienia w sobie dziecka w Święta Bożego Narodzenia (wideo)

McDonalds's rozpoczął bożonarodzeniową kampanię, w której zachęca abyśmy z okazji świąt spróbowali odnaleźć w sobie na nowo dziecko. Za projekt odpowiada agencja Leo Burnett.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
McDonald's zachęca do znalezienia w sobie dziecka w Święta Bożego Narodzenia (wideo)

Animowana reklama, stworzona przez Leo Burnett, opowiada historię chłopca imieniem Tom, który mierzy się z wewnętrzną walką między dzieckiem, którym był, a nastolatkiem, którym chce być.

Mama Toma desperacko próbuje wprowadzić go w świąteczny nastrój, wieszając dekoracje i przeglądając bożonarodzeniowy jarmark, ale podczas gdy on wydaje się na to nie reagować, to wewnątrz chciały znów być małym dzieckiem. Szybka wizyta w McDonald's pomaga mu podnieść się na duchu i chłopak powoli zaczyna słuchać swojego młodszego siebie.

W miarę upływu dnia Tom pozwala przejąć kontrolę swojemu wewnętrznemu dziecku i pomaga mamie ozdobić choinkę i przytulić się do niej na sofie. Sugeruje nawet pozostawienie przysmaków z renifera McDonalda (marchewek) dla Świętego Mikołaja.

Spot „Inner Child” został wyemitowany w niedzielę (15 listopada) podczas premiery programu ITV I'm A Celebrity, wcześniej pojawił się w social mediach McDonald's.

Wiceprezes McDonald's ds. marketingu, Michelle Graham-Clare, ma nadzieję, że kampania „na nowo rozpali magię Świąt” tej zimy. - Ta chwila, w której para ponownie łączy się z reniferami, uratowanymi z podróży przez drive-thru, przedstawia powszechną prawdę o dzieciach zdeterminowanych, by dorosnąć, ale porwanych przez świątecznego ducha. Wierzę, że jest to uczucie, które będzie znane tak wielu rodzinom -mówi.

W ramach kampanii McDonald's uruchomi także #ReindeerReady Hub, stronę internetową zawierającą arkusze aktywności dla dzieci, świąteczne konkursy i audiobook przedstawiający więcej szczegółów na temat historii Toma.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela