W spocie korowód samochodów z uczestnikami wesela, na czele z parą nowożeńców, jedzie ulicami miasta. Pan i pani młoda widząc logo lokalu gastronomicznego McDonald’s, mają ochotę zjeść McWrapa i szukają pretekstu, żeby zjechać z drogi.
Takim wyjaśnieniem staje się rzekoma awaria auta. Okazuje się, że wszyscy uczestnicy wesela skorzystali z podobnego pretekstu, żeby móc zjeść McWrapa.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mcdonald-s-ukrainski-burger-sklad-ile-kosztuje,7169870588434561a ##
Działania reklamujące McDonald’s obejmują m.in. telewizję, internet oraz outdoor.
Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, za zakup mediów - dom mediowy OMD, za kontakt z mediami odpowiada agencja 24/7Communication, a moderację w social media koordynuje Isobar.

Pod koniec kwietnia McDonald’s zaczął w Polsce akcję pod hasłem „Jutro zależy od nas” podkreślającą, że firma ograniczyła użycie plastiku na rzecz papieru oraz chce wyposażyć wszystkie swoje lokale w budynkach wolno stojących w kosze do segregacji odpadów.











