Nowa makieta „Twojego dziecka” ma być bardziej przejrzysta i czytelna - zmieniono m.in. typografię oraz fonty. Autorką nowej oprawy magazynu jest Beata Walczak, dyrektor artystyczny magazynów dla rodziców w Edipresse Polska.
Oprócz zmienionej makiety, w „Twoim dziecku” pojawią się nowe rubryki, w których czytelnicy znajdą m.in. ćwiczenia, komiksy, reportaże oraz przepisy dla dzieci i rodziców. Rozbudowano także sekcję ekspercką, w której znalazły się porady i odpowiedzi na pytania czytelników.
Czerwcowe wydanie „Twojego dziecka” liczy 92 strony i będzie o 2 złote droższe od ostatniego numeru - cena magazynu będzie teraz wynosić 3,99 zł.
Sprzedaż odświeżonego magazynu będzie wspierana kampanią reklamową w tytułach Edipresse i w internecie. Za działania promocyjne odpowiada dział marketingu „Twojego dziecka”.

Z danych ZKDP wynika, że w styczniu br. sprzedaż „Twojego dziecka” ogółem wyniosła 13 246 egz.











