Metamorfoza 'Sportowego Expressu'

Od 7 stycznia sportowy program informacyjny Jedynki 'Sportowy Express' zostanie wyemitowany z nową czołówką i w zmienionej scenografii.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

- Dzięki tym zmianom – mówi Robert Korzeniowski, przewodniczący Kolegium Sportowego TVP S.A., kierownik Redakcji Audycji Sportowych TVP1 – będzie bliższy kontakt widza z prowadzącym. Informacje będą przekazywane w bardziej przystępny sposób, zrozumiały nie tylko dla kibiców. Do zmiany wizerunku programu i jego ożywienia przyczyni się z pewnością także wielobarwna kolorystyka czołówki i studia, przypominająca graffiti. Z tego zadowoleni powinni być zwłaszcza ludzie młodzi, którzy stanowią liczną grupę widzów „Sportowego Expressu”.

Przygotowania do wprowadzenia  na antenę programu w nowej formule trwały ok. 2 miesięcy. Autorami zmian są pracownicy TVP. Czołówkę przygotował Zenon Balcer, muzykę do niej skomponował Andrzej Milanowski, a o koncepcję scenografii zadbała Anna Erol.

- Chcieliśmy, żeby „Sportowy Express” docierał do szerszej widowni – dodaje Stanisław Snopek – zastępca kierownika Redakcji Audycji Sportowych TVP1. Przy wprowadzaniu zmian wykorzystaliśmy badania fokusowe przeprowadzone przez Biuro Marketingu i Promocji TVP.

Wraz ze zmianą czołówki i scenografii programu pojawią się nowi prowadzący. Najpierw swoje umiejętności zaprezentuje Robert El Gendy, znany dziennikarz sportowy Ośrodka TVP w Olsztynie, współautor magazynu żeglarskiego „Nawigator”, reporter i prowadzący „Informacje” w TVP3 Olsztyn. Ulubione dyscypliny sportu 28-letniego dziennikarza, którego ojciec jest Egipcjaninem, to koszykówka, piłka nożna i siatkówka. Zyskał on także uznanie podczas listopadowego castingu przeprowadzonego przez Redakcję Sportową Programu 1 TVP.  Nieco później pojawi się na wizji znany z prowadzenia serwisów sportowych w TVN24 Maciej Jabłoński. Będzie on też jednym  z wydawców programu. Codzienne wydanie „Sportowego Expressu” przygotowuje z reguły 6 osób.

„Sportowy Express” jest nadawany od jesieni 2002 roku. W dni powszednie trwa 4 minuty, a w weekendy – 5 minut. Średnio ogląda go ok. 1,5 mln osób.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji