Szałański odpowiada za rozwój sieci, do której docierają tytuły spółki i poziom ich sprzedaży egzemplarzowej. Współpracuje także z kolporterami i planuje dostarczanie do punktów sprzedaży wszystkich tytułów prasowych wydawanych przez Agorę w wersji tradycyjnej.
W spółce Agora pracuje od 2003 roku, najpierw w szczecińskim oddziale "Gazety Wyborczej" był koordynatorem dystrybucji dziennika, następnie był kierownikiem "Metra", a później kierownikiem „Gazeta Wyborcza" w dziale kolportażu i dystrybucji prasy.
Zastępcą Szałańskiego został Krzysztof Ircow - dotychczasowy kierownik dystrybucji czasopism Agory.
Poprzednio działem dystrybucji prasy kierował Robert Małaszek, który zakończył współpracę ze spółką.
Agora ze spadkiem wpływów i 9 mln zł zysku
W ub.r. grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 2,1 proc. do 1,14 mld zł i 9,4 mln zł zysku netto. Wzrosły jej przychody z biletów w kinach Helios i sprzedaży „Gazety Wyborczej”, a zmalały z reklam kinowych.












