Microsoft Dynamics CRM ponownie wśród liderów „Magicznego Kwadranta” Gartnera w...

Firma Microsoft poinformowała, że rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM zostało uznane liderem rynku, a wersja online oprogramowania wyróżniona tytułem wizjonera w najnowszym badaniu przeprowadzonym przez niezależną firmę badawczą Gartner – „Magic Quadrant for Sales Force Automation” z lipca br.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

System Microsoft Dynamics CRM był już plasowany w ścisłej czołówce we wcześniejszych zestawieniach Gartnera. Z uwagi na szerokie zainteresowanie klientów dotyczące wersji Dynamics CRM Online, w tym roku po raz pierwszy oddzielono Microsoft Dynamics w modelu on-premise od wersji online i przyznano tytuły w dwóch osobnych kategoriach.

Raport Gartnera wyróżnia dostawców rozwiązań na podstawie ich efektywności i kompleksowości wizji, nominując firmy w czterech kategoriach: liderzy, pretendenci, wizjonerzy i gracze niszowi. W tym roku zbadano 15 produktów, oceniając je według 9 kategorii.

Według Gartnera liderzy uplasowani w raporcie prezentują jasno określoną wizję rynkową – wskazują, jak technologia może wspomóc czołowych specjalistów ds. sprzedaży w osiąganiu celów biznesowych. Liderzy realizują tę wizję poprzez dostarczanie produktów i usług oraz akredytację swoich sukcesów biznesowych w postaci przychodów i zysków. Liderzy raportu osiągają znaczące sukcesy we wdrożeniach w Ameryce Północnej, regionie EMEA oraz Azji i Pacyfiku, czego dowodzą przeprowadzone w wielu różnych branżach wdrożenia obejmujące jednostki powyżej 500 użytkowników. Z kolei wizjonerzy wyprzedzają konkurencję w zakresie dostarczania innowacyjnych produktów lub modeli usług. Tytuł stanowi gratyfikację zdolności przewidywania zmieniających się potrzeb w zakresie sprzedaży oraz umiejętności bycia pionierem w wielu obszarach. Firmy te wywierają duży wpływ na trendy panujące na rynku SFA (ang. Sales Force Automation), przy pewnych ograniczeniach w działaniu i prezentowaniu swoich osiągnięć.

Wyróżniając Microsoft Dynamics CRM mianem lidera rynku, firma Gartner wzięła pod uwagę następujące fakty:

• Ponad 1,7 miliona użytkowników rozwiązania na całym świecie i rosnąca liczba nowych klientów • Integracja z innymi aplikacjami Microsoft, takimi jak Microsoft SharePoint czy Microsoft Visual Studio, umożliwiająca klientom wykorzystanie inwestycji w zasoby .NET • Elastyczna architektura modelu on-premise pozwalająca firmom tworzyć własne prywatne chmury • Intuicyjny interfejs, kompatybilny z popularnym programem Microsoft Outlook, z możliwością tworzenia własnych, niestandardowych interfejsów użytkownika • Szeroka sieć partnerów wdrożeniowych, kreujących indywidualne funkcjonalności • Dostępność produktu w 44 językach

Wśród największych zalet Microsoft Dynamics CRM Online wymieniono natomiast:

• Synergię wysokiego poziomu oferowanych usług, elastyczności umów oraz niewielkiego kosztu użytkowania oprogramowania • Interoperacyjność systemu z innymi produktami Microsoft, takimi jak SharePoint i Windows Azure • Model danych spójny z ofertą Microsoft Dynamics CRM on-premise • Możliwość korzystania z aplikacji przez przeglądarkę internetową lub program Microsoft Outlook • Dostępność produktu na 40 rynkach w 41 językach • Konfigurację oprogramowania wedle życzenia użytkownika • Sprawne działanie Data Centre

– Dostarczamy naszym klientom określoną wizję przyszłości dotyczącą produktów i usług, a także wskazujemy nowe kierunki rozwoju. Ułatwia to im osiąganie założonych celów biznesowych i czerpania korzyści z inwestycji w system CRM – mówi Agnieszka Zarzycka, CRM BDM, Microsoft Dynamics, Microsoft. – Oferowany przez nas CRM, czy to w modelu on-premise czy online, wspomaga przedsiębiorstwa w zwiększaniu poziomu wydajności przy niskim całkowitym koszcie posiadania systemu – dodaje.

Raport „Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation” jest dostępny na stronie: http://www.gartner.com/technology/media-products/reprints/microsoft/vol14/article23/article23.html

Więcej informacji o Microsoft Dynamics CRM można znaleźć pod adresem http://www.microsoft.com/dynamics.

*** Informacje o Gartner Magic Quadrant

„Magic Quadrant” jest chroniony prawem autorskim z 2011 roku i może być wykorzystywany tylko za zgodą firmy Gartner. Magic Quadrant jest graficznym odzwierciedleniem rynku w określonym przedziale czasu. Ilustruje on analizy firmy Gartner w kwestii spełniania przez producentów kryteriów danego rynku, zgodnie z definicją firmy Gartner. Celem firmy Gartner nie jest faworyzowanie żadnego dostawcy, produktu ani usługi opisanej w "Magicznym Kwadrancie" ani doradzanie użytkownikom, aby wybierali firmy umieszczone wyłącznie w polu "Liderzy". "Magiczny Kwadrant" jest wyłącznie narzędziem badawczym i nie należy go traktować jako przewodnika rynkowego dla przyszłych użytkowników. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych, w odniesieniu do wyników powyższych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności produktów opisanych w badaniu do określonego celu.

Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją – Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office – którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego” poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit”, Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”, przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości”, który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007”. Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny” Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3…2..1…Internet!”. W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce”.

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

***

Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02 e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02 e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02 e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Anna Wardziak Audience&Partner Marketing Manager Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa kom. 0 505 191 551 e-mail: v-anward@microsoft.com

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele