Microsoft planuje wprowadzenie reklam do wyszukiwarki w Windows 8.1

Wkrótce w systemowej wyszukiwarce systemu Windows 8.1 mają pojawić się reklamy dostosowane do preferencji użytkowników.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Nowy format ma nosić nazwę „Hero Ads” i wyświetlać się przy okazji wyszukiwania przez użytkownika treści za pomocą systemowej wyszukiwarki. Będzie on prezentował się w sposób bardzo zbliżony do standardowych wyników. Microsoft zapewnia, że treści reklamowe będą możliwie najlepiej dostosowane do preferencji użytkownika, a tym samym mają być dla niego przydatne.

Wśród reklam będą pojawiały się m.in. zdjęcia, adresy pobliskich sklepów, a także szczegółowe dane dotyczące poszukiwanych haseł. Jako przykład Microsoft podaje tutaj Land Rovera, którego reklama może zawierać wskazówki dojazdu do najbliższego salonu, dane techniczne najnowszych modeli aut, a także informacje o kontakcie z firmami oferującymi jazdy próbne.

grafika

Microsoft tłumaczy, że „Hero Ads” będą wyświetlane tylko w przypadku wyszukiwania konkretnych marek, a nie za każdym razem, gdy użytkownik będzie korzystał z tej funkcji systemu. Wśród firm, które jako pierwsze nawiązały współpracę z Microsoftem znajdują się Land Rover, Jaguar, Home Depot, Norwegian Cruise Line, Radio Shack, Hertz i Volkswagen.

tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele