Microsoft rzuci wyzwanie systemowi reklam Google

Dyrektor naczelny Microsoftu Steve Ballmer powiedział, że następnym wyzwaniem po stworzeniu Visty, jakie stawia sobie firma, jest zagrożenie takim biznesowym systemom reklamowym jak ten stworzony przez Google.

MarketingVOX - km
MarketingVOX - km
Udostępnij artykuł:

„Postawienie sobie jasnego kierunku jak ująć reklamę jako model biznesowy – to dla mnie sprawa pierwszorzędna” – powiedział Ballmer. „Pierwsze trzy produkty po Viscie, na których skupi się Microsoft to: wyszukiwanie, wyszukiwanie i wyszukiwanie. Dla nas numerem jeden jest nasz własny rozwój.”

Według badań Nielsen/NetRatings udział Microsoft na rynku wyszukiwarek ciągle maleje. Obecnie wynosi 8 procent wśród użytkowników amerykańskich. Google ma 51 procent. Jak dotąd Microsoft nie zdołał stworzyć mocnej sieci reklamodawców, którzy podnieśliby wyniki jego wyszukiwarki. Nie zainwestował również wystarczająco mocno w stworzenie własnej technologii wyszukiwania.

MarketingVOX - km
Autor artykułu:
MarketingVOX - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów