Microsoft z Discovery

Firma Microsoft sprzedała ponad 90 procent swojej przestrzenireklamowej na jednodniową kampanię promującą nowy sezon serialu'Najniebezpieczniejszy zawód świata' ('The Deadliest Catch') stacjiDiscovery Channel.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania została przeprowadzona we wtorek 14 kwietnia nainternetowych stronach koncernu z Redmond (MSN, MSN Mobile, WindowsLive Hotmail, Microsoft Live Search i Xbox LIVE).

Tego samego dnia na antenie Discovery Channel wyemitowany zostałpierwszy odcinek piątej serii 'Najniebezpieczniejszego zawoduświata'.

Firma medialna Discovery Communications (właściciel DiscoveryChannel) na kampanię wydała cały internetowy budżet marketingowyprzydzielony do serialu. Wartość tego budżetu nie została jednakujawniona.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"