Miesięczniki wnętrzarskie sprzedają się coraz lepiej

Prawie wszystkie wnętrzarskie miesięczniki poprawiły sprzedaż w maju tego roku.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem segmentu jest miesięcznik "Cztery Kąty" (Agora SA), który osiągnął w maju 2006 średnią sprzedaż na poziomie 90 679 egz. wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W porównaniu z majem 2005 roku oznacza wzrost o 30 proc.

Na drugim miejscu uplasował się ”M jak mieszkanie” (Murator), ze średnią 55 072 egz., a na trzecim – ”Moje Mieszkanie” (G+J Polska) z wynikiem 46 107 egz.

W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku "M jak mieszkanie" zanotował wzrost o 25 proc. a "Moje Mieszkanie" spadek o ponad 12 proc.

 maj20062005ZKDPSprzedaż ogólemCztery Kąty9067969646M jak mieszkanie5507243993Moje Mieszkanie4610752654Weranda1914419102Dobre Wnętrze1866018300Dom & Wnętrze1626013322

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą