Milion odwiedzin w „Krainie Kuriera” DPD Polska

Współpraca DPD Polska z portalem Ciufcia.pl przy tworzeniu edukacyjnej platformy gier – „Kraina Kuriera” dynamicznie się rozwija. Projekt istnieje dopiero rok, a już ma na swoim koncie blisko milion odwiedzin. Co więcej, w gry dostępne na platformie użytkownicy zagrali ponad 5 milionów razy. W związku ze stale rosnącym zainteresowaniem projektem, DPD Polska przygotowało dla najmłodszych internautów kolejne niespodzianki. Do 29 marca potrwa konkurs, w którym można wygrać atrakcyjne nagrody. Wspólny projekt DPD Polska i portalu Ciufcia.pl – „Kraina Kuriera” działa od marca 2011. Ciufcia.pl to największy serwis internetowy w Polsce przeznaczony dla dzieci w wieku 2-6 lat. Najmłodsi użytkownicy korzystający z platformy mają możliwość dowiedzieć się na czym polega praca kuriera. W „Krainie Kuriera” dzieci mogą między innymi pakować zabawki do kartonów, układać je w samochodzie dostawczym a następnie zawieźć do sortowni, by finalnie znaleźć dom adresata i wręczyć mu odpowiednią przesyłkę. Cieszymy się, że mogliśmy nawiązać trwałą i owocną współpracę z portalem Ciufcia.pl – mówi Aneta Gasparska, Rzecznik Prasowy/ Kierownik Marketingu DPD Polska. Jesteśmy dumni z tego, że „Kraina Kuriera” spotkała się z tak dużym zainteresowaniem najmłodszych internautów. Pod adresem http://ciufcia.pl/konkursy/kurierskie-malowanie można znaleźć konkurs „kurierskie malowanie”, w którym  ozdabiając samochód DPD Polska – można wygrać atrakcyjne nagrody ufundowane przez DPD. Do tej pory zgłoszono już ponad 1000 rysunków. Autorzy najciekawszych pomysłów mogą wygrać między innymi konsolę, rower lub iPoda.Współpraca z DPD Polska przy tworzeniu „Krainy Kuriera” to dla nas źródło ogromnej satysfakcji. Cieszymy się, że zyskaliśmy partnera, który dostarcza nam wiedzę, którą możemy przełożyć na atrakcyjną wizualnie platformę edukacyjną – powiedział Rafał Han, pomysłodawca serwisu Ciufcia.pl. – Nasz portal wiele zyskał dzięki wsparciu DPD Polska. „Kraina Kuriera” to nie tylko zabawa, ale też ważna lekcja o tym, na czym polega praca kuriera  – dodaje.Od zawsze staramy się angażować w inicjatywy, które mają wartość edukacyjną – mówi Aneta Gasparska. Współpraca z portalem Ciufcia.pl jest kontynuacją działań, które prowadzimy od lat,  pośród których warto wymienić organizację skierowanej do uczniów szkół średnich Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej, czy udział naszej firmy w powstaniu pierwszego na rynku słownika logistycznego polsko – angielskiego, angielsko – polskiego. „Krainę Kuriera” DPD Polska można znaleźć pod adresem: http://ciufcia.pl/gry-przygody/kraina-kuriera O DPD PolskaDPD POLSKA [www.dpd.com.pl] znajduje się w czołówce firm branży kurierskiej z ustabilizowaną pozycją na rynku polskim. Od ponad 20 lat z powodzeniem świadczy usługi miejskie, krajowe i międzynarodowe. Firma specjalizuje się w obsłudze najbardziej wymagających klientów, dostarczając szyte na miarę rozwiązania w zakresie przesyłek kurierskich i  logistyki . DPD POLSKA działa w tych obszarach, gdzie klient szuka wartości dodanej oraz nietypowego serwisu. Od 2004 roku DPD Polska należy do Grupy GeoPost, której właścicielem jest LaPoste – Poczta Francuska. Dla podkreślenia przynależności do międzynarodowej grupy w 2007 roku przeprowadzono proces re-brandingu i odtąd firma działa pod nową marką, jako DPD Polska. DPD Polska Sp. z o.o. to  jedna z największych firm kurierskich w Polsce. Posiada ponad 50 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudnia i współpracuje z ponad 5000 osób, którym zapewnia stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości doskonalenia kompetencji.O DPDWysyłając 2,5 miliona paczek dziennie w obrębie sieci międzynarodowej, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. Firma dysponuje najbardziej efektywną siecią drogową w Europie i doręcza przesyłki do 230 krajów na świecie. Klienci mogą wybrać usługi z szerokiej gamy produktów krajowych i międzynarodowych świadczonych zarówno dla firm jak i odbiorców indywidualnych. 24 000 zatrudnionych osób i 18 000 pojazdów działa w ponad 800 lokalizacjach. Francuska Grupa GeoPost, będąca własnością La Poste, jest właścicielem 83,32% udziałów DPD. Z łącznym obrotem 3.440 w roku 2010 GeoPost jest obecnie drugim co do wielkości dostawcą usług kurierskich w Europie.O GeoPostGeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych w Europie, czego dowodem jest pierwszorzędna sieć dróg firmy DPD, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. GeoPost obsługuje ponad 230 krajów działając na rzecz ponad 300 000 klientów na świecie. Dziś grupa GeoPost zajmuje 1. miejsce we Francji i 2. miejsce w rankingu europejskim na rynku expressowych przesyłek kurierskich, osiągając w 2009 roku obrót roczny w wysokości 3,093 miliarda Euro.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"