Mini Media dla SKOKu

W kwietniu rozpoczęła się nowa, długoterminowa kampania miniboardowa Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W kwietniu rozpoczęła się nowa, długoterminowa kampania miniboardowa Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych (SKOK) realizowana przez agencję reklamy zewnętrznej Mini Media.

Jest to druga akcja outdoorowa SKOK-u, w której wykorzystywane są miniboardy. W ubiegłym roku firma ta badała możliwości i skuteczność nośników na wybranych obszarach Polski.

Pierwsza faza obecnej kampanii ma charakter wizerunkowy a w jej kolejnych etapach pojawią się motywy nawiązujące do wybranych produktów znajdujących się w portfelu Kasy, czyli lokaty i kredyty dla osób indywidualnych. Grupą docelową są obecni i potencjalni klienci SKOK, mieszkańcy miast, w których znajdują się jej placówki. Celem kampanii jest ugruntowanie odrębnego wizerunku Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych wobec innych instytucji finansowych, podkreślenie ich spółdzielczego, samopomocowego charakteru i wyjątkowej pozycji klienta - współwłaściciela.

Promocja przebiega we wszystkich miastach, w których znajdują się SKOK-i. Na potrzeby kampanii wynajęto 450 miniboardów formatu 252 x 119 cm zlokalizowanych w miejscowościach powiatowych liczących do 100.000 mieszkańców. Podstawowym kryterium było dostosowanie sieci tablic do sieci oddziałów SKOK w małych i średnich aglomeracjach. Agencja Mini Media zaproponowała tablice istniejące oraz miniboardy dedykowane stawiane nieodpłatnie, na życzenie Klienta. Działania wspierające mają miejsce również w samych oddziałach SKOK, gdzie eksponowane są plakaty z motywem pojawiającym się na miniboardach.

W dużych aglomeracjach skorzystano ze środków komunikacji miejskiej, wykorzystywane są citilighty i klasyczne billboardy. Dodatkowym uzupełnieniem kampanii jest reklama prasowa wyjaśniająca odrębność i wyjątkowość SKOK-ów na rynku usług finansowych. Planowaniem i zakupem mediów oraz kreacją zajął się Zespół do spraw Promocji i Reklamy Kasy Krajowej - instytucji centralnej systemu SKOK-ów w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"