„Mistrzowska akcja w Netto” z Mateuszem Zielonką, zwycięzcą MasterChefa

Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, wystąpił w serii filmów promujących akcję lojalnościową Netto.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Mistrzowska akcja w Netto” z Mateuszem Zielonką, zwycięzcą MasterChefa

„Mistrzowska akcja w Netto” to już kolejna edycja programu lojalnościowego dla klientów sieci handlowej Netto. Tym razem, wszystkie osoby, które w terminie od 7 września do 24 grudnia 2020 r. dokonają zakupów za kwotę 25 zł, otrzymają do 67 proc. rabatu na profesjonalne garnki i patelnie z kolekcji MasterChef, dostępne w sieci handlowej Netto.

W ramach promocji akcji powstała seria filmów kulinarnych, do udziału w których zaproszono kucharza, zwycięzcę szóstej edycji programu MasterChef. Mateusz Zielonka, znany jako „Surfer”, dzieli się w nich swoją kulinarną wiedzą i prezentuje przydatne porady oraz ciekawe przepisy na proste i smaczne potrawy.

Towarzyszą mu dwaj pomocnicy, znani z poprzednich edycji programu, występujący w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie.

Przepisy Mateusza Zielonki są na bieżąco udostępniane na stronie internetowej Netto oraz na kanale Netto Polska na YouTube.

Akcja wspierana jest przez szeroko zakrojoną kampanię w internecie, prowadzoną między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VOD, a także materiały promocyjne widoczne w sklepach Netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"