Mistrzowska oferta 2016 – nowa kampania reklamowa Mitsubishi Motors

Pod hasłem „Mistrzowska oferta 2016” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors. Działania promocyjne mają za zadanie poinformowanie klientów o możliwości zyskania 12 000 zł przy zakupie modelu Mitsubishi ASX oraz 8000 zł w przypadku nowego Mitsubishi Outlander 2016, zachęcenie do wizyty na stronie www.mitsubishi.pl oraz w autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors. Firma reklamuje się za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media, prasy i stacji radiowych. Celem kampanii jest poinformowanie klientów o atrakcyjnej ofercie związanej z zakupem modelu Mitsubishi ASX oraz nowego Mitsubishi Outlander 2016, co zachęci ich do wizyty na stronie marki oraz w autoryzowanych placówkach Mitsubishi Motors i odbycia jazdy próbnej. Przekaz skierowany jest zarówno do nowych, jak i obecnych użytkowników samochodów Mitsubishi. Klienci decydując się na zakup modelu ASX zyskają 12 000 zł, natomiast na zakupie Outlandera – 8 000 zł.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania wykorzystuje najbardziej efektywne kanały komunikacyjne: internet, mobile, social media, programmatic, performance marketing oraz Google, a także prasę i radio. Reklama radiowa w wersji 15-sekundowej jest emitowana w 40 stacjach ogólnopolskich i regionalnych.

Kampanię „Mistrzowska oferta 2016” przygotowały na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors agencje Starcom, Imagine i Netkata.

Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie http://www.mitsubishi.pl/mistrzowska_oferta/.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą