„Mistrzowska oferta 2016” w kampanii Mitsubishi ASX i Outlander

Mitsubishi Motors rozpoczęło promocję obejmującą samochody Mitsubishi ASX i Mitsubishi Outlander. Ofertę, pod hasłem „Mistrzowska oferta 2016”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Starcom, Imagine i Netkata.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Mistrzowska oferta 2016” w kampanii Mitsubishi ASX i Outlander

W ramach promocji przy zakupie Mitsubishi ASX można zyskać 12 tys. zł zniżki, a przy zakupie nowego Mitsubishi Outlander 2016 - 8 tys. zł. Działania marketingowe mają zachęcać odbiorców do wizyty na stronie mitsubishi.pl i w autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors oraz odbycia jazdy próbnej. Oferta skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych użytkowników samochodów Mitsubishi.

Akcja reklamująca promocję obejmuje internet (reklamy w serwisach dektopowych i mobilnych, m.in. w Google, aktywności w social media), radio (40 stacji ogólnopolskich i regionalnych) oraz prasę.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe Starcom, Imagine i Netkata.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"