Mistrzowska promocja polskich miast w Niemczech

Ruszyła bardzo intensywna kampania promocyjna Krakowa, Gdańska i Szczecina w największych aglomeracjach Niemiec.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wszystkie kampanie są realizowane na nośnikach Grupy Ströer, która udostępniła miastom blisko 2700 tablic reklamowych.

  

- Nośniki reklamy zewnętrznej stanowią znakomite medium komunikacji społecznej z powodzeniem wykorzystywane przez władze miast w nowoczesnych projektach informacyjnych realizowanych tak w Polsce jak i zagranicą. Dzięki swojej mocnej pozycji rynkowej, dużemu doświadczeniu w realizacji kampanii reklamowych oraz kontaktom międzynarodowym pomagamy i współpracujemy z samorządami, władzami miast oraz  instytucjami publicznymi w realizacji kampanii edukacyjnych i informacyjnych, a także promocji ważnych wydarzeń kulturalnych i społecznych.  Z racji silnej pozycji rynkowej mamy poczucie oddziaływania na otoczenie, w którym jesteśmy obecni. Chcemy być postrzegani jako firma odpowiedzialna, która społeczne zaangażowanie wpisuje do swojej misji  i czyni z niego wartość dodaną dla swojej działalności biznesowej – mówi Janusz Malinowski, prezes Zarządu Grupy Ströer w Polsce.

W przypadku tegorocznych kampanii cel ten jest realizowany różnymi drogami, poprzez eksponowanie najistotniejszych walorów miast. I tak, Kraków, jako miasto pełne najrozmaitszych atrakcji i rozrywek, w doskonały sposób wykorzystuje fakt Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Na plakacie widnieje „Dama z… futbolówką” i hasło: „Kibice witają”. Miasto promowane jest na 1200 billboardach w 7 miastach: Berlinie, Dortmundzie, Frankfurcie nad Menem, Hamburgu, Kolonii, Monachium i Stuttgarcie.Gdańsk prezentuje się jako miasto „biznesowe”, atrakcyjne dla młodych ludzi, kształtujących swoją karierę zawodową. Przekaz ten podkreślany jest sloganem „Morze możliwości, więcej możliwości” oraz ilustrowany panoramą Gdańska z uśmiechniętą parą, zachęcającą do odwiedzenia tego największego polskiego miasta na Pomorzu. Kampania obejmuje swoim zasięgiem: Berlin, Frankfurt nad Menem, Hamburg, Kolonię, Monachium i jest eksponowana na 1 000 billboardach.

   

Szczecin,  stolica Pomorza Zachodniego promowana jest na 450 tablicach w Berlinie oraz Hamburgu. Na plakacie, zaprojektowanym przez lokalną agencję reklamową, można zobaczyć młodą dziewczynę, która w gimnastycznej pozie w sposób symboliczny  „łączy” pary miast – Berlin i Szczecin oraz Hamburg i Szczecin.

Działania promocyjne polskich miast w Niemczech są coraz bardziej intensywne. Obecne kampanie są już kolejnymi. W ubiegłym roku Poznań, Wrocław i Kraków przeprowadziły kampanie u zachodnich sąsiadów. Stolica Małopolski widząc wymierne efekty tych działań,  ponownie zdecydowała się na kolejną kampanię.

Wszystkie kampanie są przeprowadzane na nośnikach typu billboard (9mkw) w 18-tej dekadzie, tj. od 30 czerwca do 10 lipca b.r.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji