„Rozpocznij przygodę” w kampanii nowej wersji Mitsubishi ASX (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Mitsubishi ASX. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rozpocznij przygodę”, przygotowały i realizują firmy marketingowe SMG Polska, Imagine, Schulz, Bluerank i Kalicińscy.com.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Rozpocznij przygodę” w kampanii nowej wersji Mitsubishi ASX (wideo)

Kampania jest podzielona na dwa etapy. Pierwsza zapraszała odbiorców na Dni Otwarte, podczas których zaprezentowano nową wersję Mitsubishi ASX. Druga ma na celu promowanie zalet tego modelu (takich jak napęd na cztery koła, niezawodne i oszczędne silniki, komfortowe wyposażenie i wysoki poziom bezpieczeństwa) oraz promocyjnej oferty jego zakupu (w programie Business Contract z miesięczną ratą już od 675 zł).

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. social media, serwisy i aplikacje mobilne, Google, strona docelowa asx2017.mitsubishi.pl), prasie oraz radiu.

Za kreację kampanii, realizację działań oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy marketingowe SMG Polska, Imagine, Schulz Brand Friendly, Bluerank i Kalicińscy.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"