Organizowany po raz drugi przez Związek Pracodawców BranżyInternetowej IAB Polska konkurs Marketing and InteractiveExcellence (MIXX) Awards ma na celu wybranie najlepszych cyfrowychi interaktywnych rozwiązań marketingowych. Akcje reklamoweklasyfikowane są w czterech kategoriach: kampania wizerunkowa,wprowadzenie nowego produktu na rynek, bezpośredni odzew inajlepsze zastosowanie nowych mediów. Profesjonalne jury złożone zespecjalistów pracujących w różnych dziedzinach biznesu oceniwszystkie części zgłoszonych akcji reklamowych: począwszy odstrategii i kreacji, przez wybór mediów, aż po efektywność i ROI.Ponadto zespół wyłoniony spośród członków IAB Polska przyznanagrody dla najlepszego e-marketera i agencji roku oraz zadokonania życiowe. Najważniejszym wyróżnieniem będzie ,,Best InShow", którego zdobywca zostanie zgłoszony do nagrody InternationalInteractive Advertising Award 09, a IAB Polska opłaci jego wyjazdna galę w Stanach Zjednoczonych.

Kampanie do konkursu można zgłaszać do 8 października na stroniehttp://obslugakonkursow.pl/mixx.Do głosowania zostanie wykorzystany profesjonalny system Madera, awyniki będą audytowane przez PricewaterhouseCoopers.Uroczysta gala, na której zostaną wręczone MIXX Awards 2008,odbędzie się 6 listopada w warszawskim klubie Platinium.











