Młodzi na świecie wolą bezpieczeństwo, niż rozrywkę

Młodzi mieszkańcy miast w wieku 9-14 przedkładają poczucie bezpieczeństwa nad rozrywkę

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Młodzi mieszkańcy miast w wieku 9-14 przedkładają poczucie bezpieczeństwa nad rozrywkę. To jeden z wniosków z badań przeprowadzonego przez instytut Millward Brown na potrzeby książki BRANDchild. Publikacja autorstwa Martina Lindstroma opisuje poglądy na życie i opinie o markach wśród nastolatków na całym świecie. Badanie przeprowadzone w 2002, składało się z 1,920 wywiadów z nastolatkami mieszkającymi w miastach w USA, Brazylii, Niemczech, Hiszpanii, Indiach, Chinach i Japonii.

Nigel Hollis (Millward Brown's Group Strategic Planning and Development Director) skomentował wyniki w następujący sposób: "Biorąc pod uwagę sytuację międzynarodową, nie jest zbyt zaskakujące że 92% nastolatków na całym świecie uważa, że bezpieczeństwo jest jedną z najważniejszych rzeczy w ich życiu, ważniejszą niż rozrywka (86%). Najbardziej wyraźną potrzebę bezpieczeństwa widać w USA, Japonii, Chinach i Brazylii; nastolatki w Niemczech i Hiszpanii przywiązują do bezpieczeństwa mniejszą wagę. Ale również w tych krajach jest to kwestia istotna dla nastolatków."

W naszym badaniu pytaliśmy dzieci i nastolatków o zjawiska terroryzmu. Ponad połowa ankietowanych wyraziła zaniepokojenie, najwyższe wskazania zanotowaliśmy w Japonii, Brazylii, USA i Hiszpanii. Następnie zapytaliśmy użytkowników Internetu, czy uważają że czytanie ich e-maili przez inne osoby w celu zapobiegania terroryzmowi jest usprawiedliwione. Ok. 30% pytanych zgodziło się na takie praktyki, uzasadniając to względami bezpieczeństwa.

W Polsce badania wśród dzieci i młodzieży prowadzone są przez instytut SMG/KRC Millward Brown Company wg metodologii KidspeakTM. Metodologia KidspeakTM została w Polsce opracowana na podstawie bogatego międzynarodowego doświadczenia Millward Brown oraz doświadczeń i badań prowadzonych przez polskich badaczy i psychologów dziecięcych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"