“Moje Mieszkanie” o 21 proc. do góry, traci “Dom & Wnętrze”

Większość miesięczników wnętrzarskich zanotowało w styczniu br. wzrosty sprzedaży ogółem względem stycznia ub.r., a najwięcej zyskało “Moje Mieszkanie”. Miesiąc na minuise zakończył jedynie miesięcznik “Dom & Wnętrze”. Liderem pozostały “Cztery Kąty”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem “Czterech Kątów” (Agora) w styczniu br. wyniosła 73 609 egz., notując wzrost o 0,77 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się magazyn “Moje Mieszkanie” (Murator), którego sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bo o 20,80 proc. i wyniosła 44 521 egz. Trzeci był także wydawany przez Muratora miesięcznik “M jak mieszkanie”. Jego wynik w styczniu br. poszedł do góry o 6,05 proc. do 36 124 egz.

Jedyny spadek w zestawieniu zanotował plasujący się na miejscu szóstym,ostatnim tytuł “Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska). Jego sprzedaż ogółem zmalała o 17,33 proc. i wyniosła 11 306 egz.

W styczniu br. w porównaniu do grudnia 2011 roku wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 11,63 proc. odnotował jedynie magazyn “Dom & Wnętrze”. Pozostałe tytuły straciły, a największy spadek zanotowało “M jak Mieszkanie” (-8,41 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji