Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w I półroczu 2016 roku wyniosła 57 197 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyła się ona o 1,19 proc. - najbardziej w zestawieniu.
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 5,23 proc. do poziomu 39 463 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 39 087 egz., po spadku o 25,79 proc. - największym w zestawieniu.

W czerwcu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do czerwca 2015 roku zmniejszyła się o 3,46 proc. do 53 893 egz.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „M jak Mieszkanie” (34 989 egz.; w dół o 7,83 proc.). Na trzecie miejsce spadły z kolei „Cztery Kąty” (33 100 egz.; spadek o 25,71 proc. - największy w zestawieniu).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











