Monika Radaszewska szefem zespołu e-commerce w RASP. Płatne treści wkrótce na Newsweek.pl

Ringier Axel Springer Polska powołał zespół, który będzie odpowiadał za e-commerce. Pokieruje nim Monika Radaszewska. Oferta płatnych treści pojawi się na początek w serwisie Newsweek.pl.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Monika Radaszewska szefem zespołu e-commerce w RASP. Płatne treści wkrótce na Newsweek.pl
Monika Radaszewska

Zespół e-commerce odpowiada za opracowanie i wdrożenie biznesowej strategii dla płatnych produktów cyfrowych, które będą oferowane przez Ringier Axel Springer Polska. Będą to m.in. wydania cyfrowe gazet i czasopism oraz płatne treści w serwisach internetowych.

- Płatne subskrypcje w kanale online to dla nas ważny strategicznie obszar, dlatego stworzyliśmy zespół, który posiada kompetencje, aby przeprowadzić naszą firmę do nowego wymiaru biznesu medialnego, jakim są płatne treści dziennikarskie w internecie - mówi Edyta Sadowska, CEO RASP.

Szefem zespołu na stanowisku digital paid models directora została Monika Radaszewska. Przed dołączeniem do RASP przez trzy lata zarządzała ona produktami w PayU należącym do Grupy Naspers. Odpowiadała za rozwój systemów płatniczych wspierających e-commerce, m. in. dla Grupy Allegro. Przez wiele lat była związana z sektorem finansów i bankowością.

Strategia e-commerce RASP powstaje we współpracy ze Zbigniewem Ptaszyńskim, dyrektorem biznesów transakcyjnych i e-commerce Grupy RAS w Polsce.

Pierwszym projektem, który wdroży zespół e-commerce, będzie oferta płatnych treści w serwisie Newsweek.pl. Projekt jest realizowany z redakcją tygodnika „Newsweek Polska".

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/21-tys-uzytkownikow-placi-za-tresci-gazety-wyborczej-w-internecie-bedzie-ich-40-tys-do-konca-br ##

- Bardzo liczę na to, że „Newsweek” pozyska nowych czytelników. Już teraz można czytać tygodnik na tabletach i smartfonach, a teraz zaoferujemy jego treść tym, którzy wolą czytać w sieci. Dostaną od nas artykuły z wydania drukowanego i jeszcze więcej. Co to będzie, powiemy wkrótce - mówi Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweek Polska”.

Wdrożenie płatnej oferty w serwisie Newsweek.pl jest planowane na I kwartał 2015 roku.

Serwis internetowy Newsweek.pl we wrześniu br. miał 1,97 mln użytkowników, którzy wygenerowali 13,42 mln odsłon (dane Megapanel PBI/Gemius - zobacz zestawienie stron tygodników opinii).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"