Mosso Kewpie Poland nowym klientem ContentHouse

Kewpie Corporation to japoński producent przypraw mokrych, który w 2017 roku przejął polską firmę Mosso Kwaśniewscy, stając się tym samy właścicielem stworzonej w latach 80-tych marki Mosso. W wyniku transakcji powstało Mosso Kewpie Poland. Za prowadzenie kampanii budowania świadomości produktów marki Mosso Impresje w Internecie odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W 2017 roku japońska firma Kewpie Corporation zdecydowała się na zakup zakładów produkcyjnych i firmy Mosso Kwaśniewscy w centralnej Polsce. Korporacja z Tokio specjalizuje się w przyprawach mokrych, a jej majonez marki Kewpie jest kultowym produktem znanym na całym świecie. Firma aktualnie rozszerza działalność w Europie – w Holandii i Polsce.

Firma Mosso Kewpie Poland prowadzi sprzedaż flagowych produktów marki Mosso, w tym najbardziej znanego i lubianego Majonezu Napoleońskiego. Dodatkowo, odpowiadając na potrzeby konsumentów i aktualne trendy, firma wprowadziła na rynek nową linię produktów – sosy Mosso Impresje. Wśród smaków znajduje się sos cebulowo-czosnkowy, o smaku wasabi oraz absolutna nowość na polskim rynku – sos sezamowy. Nowy rodzaj sosu z prażonych ziaren sezamu powstał na bazie japońskiej receptury i czerpie pełnymi garściami z kultury i kuchni kraju kwitnącej wiśni. Jest ciekawym dodatkiem do wielu dań na każdą okazję, co udowadniać będzie m.in. startująca właśnie kampania w Internecie realizowana przez ContentHouse.

Nowa linia sosów Mosso Impresje, to propozycja dla konsumentów, którzy poszukują nowych smaków oraz kulinarnych inspiracji. Aktualne trendy komunikacji internetowej, w tym rosnąca popularność portali kulinarnych oraz niechęć użytkowników do standardowej formy reklamy, przekonały nas do wyboru narzędzi content marketingowych. Jest to dobra i jednocześnie nienachalna forma komunikowania się z konsumentem, służąca budowaniu zaufania do naszej marki – mówi Natalia Ukleja, Brand Manager, Mosso Kewpie Poland.

Realizację działań w zakresie wzmocnienia świadomości marki Mosso Impresje oraz jej oferty produktowej na naszym rynku firma zdecydowała się powierzyć agencji ContentHouse. Specjaliści są odpowiedzialni za opracowanie i wdrożenie strategii content marketingowej. –Dla Mosso Kewpie Poland opracowaliśmy oraz wdrożyliśmy serwis InspirowaneSmakiem.pl. Portal ma promować ideę kuchni smacznej, ale zarazem szybkiej w przygotowaniu i przyjemnej – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. – To będzie prawdziwa skarbnica inspiracji oraz wiedzy kulinarnej, które mamy nadzieję spodobają się Polakom – dodaje.

ContentHouse jest odpowiedzialny również za rozwój i obsługę działań redakcyjnych InspirowaneSmakiem.pl. Prowadzi komunikację w social media oraz pozyskuje jakościowych czytelników do portalu za pomocą narzędzi SEM i Facebook Ads.

O firmie:

Mosso to marka należąc do koncernu Kewpie Corporation, który jest liderem w kategorii sosów mokrych w Japonii, a majonez marki Kewpie jest znany na całym świecie. Od kilku lat firma intensywnie rozwija swoją działalność w Europie, gdzie pierwszymi punktami na mapie są Holandia i Polska. Mosso Kewpie Poland zatrudnia łącznie 150 pracowników w dwóch zakładach produkcyjnych oraz magazynach. Przedsiębiorstwo pracuje według europejskich standardów zarządzania i w zgodzie z systemem HACCP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online