MRM dla Wedla

Zakończono przetarg na obsługę marki Cadbury Wedel w internecie.Wygrała go agencja interaktywna MRM, która dotychczaswspółpracowała z Wedlem przy stworzeniu strony konkursufotograficznego.

mcz
mcz
Udostępnij artykuł:

Konkurs "Pokaż nam swoją nadzianą twarz!" znajduje się podadresem Nadziani.pl i promuje czekolady z owocowym nadzieniem.Agencja będzie miała za zadanie stworzyć nową witrynę marki. Niewiadomo jakie inne agencje stanęły do przetargu.

Agencja interaktywna MRM w lutym otrzymała nagrodę IMPACTOR jako"Najbardziej Podziwiana Agencja Interaktywna Roku 2007".

mcz
Autor artykułu:
mcz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska