MullenLowe Warsaw wypromuje nową sieć kawiarni Cofix

Pochodząca z Izraela sieć kawiarni Cofix (Cofix Group) wchodzi na europejski rynek, zaczynając od Polski. Obsługą marki zajmie się MullenLowe Mediahub i MullenLowe Warsaw.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MullenLowe Warsaw wypromuje nową sieć kawiarni Cofix

Pierwszy lokal Cofix otwarto 4 lipca w Warszawie na Świętokrzyskiej 16. W Polsce marka promuje się hasłem „Czarno na białym”. Działania reklamowe objęły social media oraz OOH.

Komunikacją dla marki, po wygranym przetargu, zajęła się agencja MullenLowe Warsaw. Media planuje i kupuje dom mediowy MullenLowe Mediahub.

Cofix powstał w Izraelu, gdzie jako pierwszy wprowadził koncept kawiarni ze stałymi cenami. Sieć z powodzeniem działa już na rynku rosyjskim. Teraz rozszerza działalność na Europę i Amerykę Południową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"