Multi energia w nowym Multi Power'ze

W lipcu 2003 rozpoczęto działania wspierające nowy energy drink multiPower

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W lipcu 2003 rozpoczęto działania wspierające nowy energy drink multiPower. Kampania ma charakter BTL. Podstawowym zadaniem działań promocyjnych jest budowanie image marki i motywacja sprzedawców.

Produkt jest promowany w regionach turystycznych (sprzedaż bezpośrednia połączona z degustacjami, akcje plażowe) Działania BTL wspiera kampania radiowa (stacje regionalne).

Kontynuacją akcji oudoorowych będzie przeniesienie promocji MultiPower do klubów (promocja marki podczas imprez klubowych).

multiPower jest pierwszym energy drinkiem o wzbogaconej formule. multiPower nie jest dostępny w dużych sieciach handlowych. Marka prowadzi politykę dystrybucji selektywnej i sprzedaży bezpośredniej producent-klient.

Wszystkie prace nad marką (przygotowanie koncepcji marki, projekt opakowania oraz działań wprowadzających produkt na rynek i budujących markę) powierzono agencji Martis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP