Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 czerwca 2014 roku zmniejszył się o 0,73 pkt. proc. do 12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,14 pkt. proc. i wyniósł 11,52 proc. Na ostatniej pozycji podium znalazła się TVP2, która tydzień wcześniej była czwarta. Jej wynik to 11,16 proc., po wzroście o 1,92 pkt. proc. Natomiast na czwarte miejsce spadł TVN (10,39 proc.; w dół o 0,73 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,32 proc.; + 0,17 pkt. proc.), TVP Seriale (1,54 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,19 proc.; + 0,22 pkt. proc.), Polsat News (1,15 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i TVP Sport (0,78 proc.; + 0,64 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,31 pkt. proc. do 13,53 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN, którego udział zmniejszył się o 1,16 pkt. proc. do 11,13 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła Jedynce - wzrost o 1,31 pkt. proc. do 10,43 proc. udziału.
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 5,85 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Wśród hitów ratingowych tygodnia na drugim miejscu z 5,19 mln widzów znalazł się mecz Brazylia - Chorwacja. Było to otwierające spotkanie MŚ w Brazylii.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 09.06.2014 - 15.06.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 09.06.2014 - 15.06.2014 - grupa 16-49











