Strona internetowa i nowość w ramówce nowej stacji naziemnej

Pod adresem vidoctv.pl ruszył serwis internetowy kanału ViDoc TV, który kilka miesięcy temu pojawił się na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. Stacja wprowadza też do ramówki cykl dokumentalny pod nazwą „Notorious – (NIE)Sławni”.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
Strona internetowa i nowość w ramówce nowej stacji naziemnej

Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej Red Carpet Media Group informuje Wirtualnemedia.pl, że stronę przygotował dział mediów społecznościowych nadawcy. Na prostej witrynie ViDoc TV można znaleźć informacje o tym jak odbierać kanał, dane kontaktowe i opis najpopularniejszych pozycji programowych. Stacja ruszyła naziemnie w marcu br. jako CTV9. Część internautów twierdziło jednak, że nazwa zbyt przypomina chińską CCTV9, dlatego nadawca zmienił ją na ViDoc TV. Ma podkreślać filmowo-dokumentalny profil.

ViDoc TV podaje, że poza emisją na 50. kanale telewizorów lub dekoderów naziemnej telewizji cyfrowej, jest dostępny w ofercie: Orange (kanał 252.), Toya (129.), Play (40.), UPC Polska (46.), Canal+ (146.), Polsat Box/Cyfrowy Polsat (992.) i Inea (od 9 grudnia pozycja 264.). Stację mogą oglądać też indywidualni odbiorcy satelitarni, bo emisja nie jest kodowana.

Nowy cykl i najpopularniejsze propozycje ViDoc TV

Grudniową nowością w ofercie stacji będzie Notorious-(NIE)Sławni. 10 odcinkowy serial dokumentalny, który opowiada o życiu niektórych z najbardziej niesławnych oszustów i przestępców w historii Ameryki. „Notorious-(NIE)Sławni” zagłębia się i wchodzi w pokręcone umysły przestępców, którzy trafili na pierwsze strony gazet i przyciągnęli uwagę amerykańskiej i światowej opinii publicznej.

grafika

Nadawca podaje, że serial ukazuje te postacie nie tylko jako zbrodniarzy czy antybohaterów, ale także jako osoby, które w pewnym sensie odzwierciedlają mroczne aspekty amerykańskiego snu – poszukiwanie sławy, władzy, pieniędzy i znaczenia, nawet za cenę moralności i życia innych. Produkcja rzuca również światło na to, jak media i społeczeństwo przyczyniają się do mitologizacji takich postaci, często ignorując ofiary ich działań. Serial dotychczas był dostępny tylko dla subskrybentów platform stramingowych. Premierowy odcinek co piątek (pierwszy 6 grudnia o 17.40).

Na materiałach promocyjnych umieszczonych na stronie internetowej nadawca promuje się hasłem #wlaczvidoc. ViDoc TV informuje, że we wtorki o 17.20 można oglądać telenowelę „The Queen of Flow”, od poniedziałku do piątku o 17.55 nadawana jest „Moda na sukces”. W dni powszechnie w ramówce o 15.30 można znaleźć telenowelę „Burza”, a o 18.25 „Triumf miłości”.  O  21.45 nadawany jest cykl „Kabaret bez granic”, a o 19.50 serial „Maria Magdalena”. W grudniu premierę ma mieć cykl „Gwiazdy amerykańskiego kina”. Na 2025 rok przewidziano z kolei emisję serialu „Znak konia”.  W ofercie stacji są też m.in. telenowela „Najpiękniejsza Brzydula” czy indyjski serial „Everest”. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji