Muzeum Historii Żydów Polskich Polin chce zatrudnić dom mediowy

Muzeum Historii Żydów Polskich Polin prowadzi przetarg na realizację jego działań promocyjnych w zakresie planowania kampanii w mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg podzielony jest na dwie części. Pierwsza dotyczy świadczenia usług doradztwa strategicznego w zakresie planowania kampanii internetowych wraz z zakupem powierzchni reklamowych na Facebooku i Google oraz zakupu internetowych artykułów sponsorowanych. Budżet wynosi 250,9 tys.zł netto.

Druga część dotyczy usług zakupu reklam drukowanych w prasie, magazynach i innych wydawnictwach. W tym przypadku budżet wynosi 106 tys. zł netto.

W przetargu mogą zostać dwie różne agencje mediowe lub jedna, która zajmie się wszystkimi usługami.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"