Na niepogodę – szybka likwidacja szkód w InterRisk

Dachy zerwane przez wichurę, zalane w wyniku nawałnic mieszkania, budynki i samochody uszkodzone przez powalone drzewa – to w ostatnich dniach doświadczenie wielu Polaków. Osoby ubezpieczone w InterRisk nie muszą czekać na rzeczoznawcę. Wystarczy, że zadzwonią do ubezpieczyciela. W dwa dni mogą otrzymać odszkodowanie i od razu zabrać się za remont.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nawałnice i wichury, które w ostatnich dniach nawiedziły wiele miejsc w Polsce, spowodowały gwałtowny wzrost liczby szkód majątkowych. Tylko w ciągu tygodnia firma InterRisk odnotowała trzy razy więcej zgłoszeń od poszkodowanych niż zazwyczaj. Od razu zastosowała wyjątkowy tryb obsługi.

- Kiedy w pogodzie dzieje się źle, trzeba działać szybko. Dlatego uruchomiliśmy specjalne ścieżki likwidacji, dzięki którym w wielu przypadkach poszkodowani mogą bardzo szybko zacząć niezbędne naprawy i remonty. Bez konieczności wcześniejszego spotykania się z rzeczoznawcą. Wystarczą nam telefoniczne zgłoszenie, zdjęcia dokumentujące szkodę albo obejrzenie jej za pomocą smartfona klienta – mówi Michał Niezgoda, Kierownik Zespołu Kontroli Jakości w Departamencie Likwidacji Szkód InterRisk. – Zależy nam, żeby ułatwić życie ludziom ciężko doświadczonym przez ekstremalne zjawiska pogodowe. Dobrze rozumiemy, w jak trudnej są wtedy sytuacji i chcemy dotrzeć do nich jak najszybciej.

Konsultanci infolinii InterRisk przyjmujący zgłoszenia pracują przez siedem dni w tygodniu. By móc sprawnie obsłużyć te zgłoszenia, które jednak wymagają wizyty rzeczoznawcy, oddelegowano do nich większą liczbę pracowników. Część spraw przejęli likwidatorzy z tych regionów, które nie zostały dotknięte żywiołem. Co ważne, rzeczoznawca już na miejscu, od ręki, może zaproponować klientowi konkretną kwotę odszkodowania. Wystarczy spisać uproszczony protokół, z ogólnymi informacjami o zakresie zniszczeń i okolicznościach, w jakich powstały.

Dzięki elastycznej organizacji pracy oraz przyjaznym dla klienta procedurom InterRisk wypłaca odszkodowania w ciągu dwóch dni. Usprawniając likwidację szkód, firma wykorzystuje nowoczesne systemy eksperckie. Całą niezbędną korespondencję z klientami prowadzi drogą elektroniczną. To najprostszy sposób na szybkie odszkodowanie w trudnej sytuacji.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"