Najnowsze technologie 3M na targach w Cedzynie

W dniach 8-10 kwietnia 2014 r. już po raz szósty spotkają się w Cedzynie pod Kielcami specjaliści z branży wodociągowo – kanalizacyjnej. Podczas Międzynarodowej Konferencji Technologie Bezwykopowe NO-DIG POLAND 2014 zaprezentowane zostaną m.in. rozwiązania jednej z najbardziej innowacyjnych firm na świecie – koncernu 3M.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konferencja  odbywa się w cyklu dwuletnim i w każdej edycji skupia liczne grono krajowych i zagranicznych specjalistów branżowych - przedstawicieli środowiska naukowego, przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych, firm projektowych i wykonawczych oraz producentów materiałów i urządzeń stosowanych w technologiach bezwykopowych.

W tym roku eksperci będą rozmawiać m.in. o stanie technicznym przewodów wodociągowych i kanalizacyjnych, ich eksploatacji, przyczynach i konsekwencjach awarii, a także najnowszych rozwiązaniach bezwykopowej odnowy sieci podziemnych. O innowacyjnej technologii  3M™ SCOTCHKOTE™ Pipe Renewal Liner 2400 do renowacji sieci wodociągowych opowie Marcin Łukasik, specjalista z 3M.

- Stosowanie powłoki Scotchkote™ 2400 rozwiązuje wiele typowych problemów w systemach wody pitnej. Powłoka jest aplikowana w technologii bezwykopowej przez natrysk wirowy. To eliminuje 90% prac związanych z wymianą rur, takich jak wykopywanie, zasypywanie i ponowne układanie nawierzchni drogowej. Proces wpływa w sposób minimalny na lokalne przedsiębiorstwa, ruch drogowy i pieszych – mówi Marcin Łukasik z 3M Poland.

O 3M Poland

3M Poland Sp. z o.o. jest filią koncernu Minnesota Mining and Manufacturing. W 2011 roku firma obchodziła dwudziestolecie istnienia na polskim rynku oraz dziesięciolecie rozpoczęcia działalności produkcyjnej.

3M w Polsce posiada 4 ośrodki produkcyjne (największy mieści się we Wrocławiu) oraz zatrudnia ponad 1700 pracowników. Centrala firmy mieści się w Kajetanach k/Warszawy. 3M Poland oferuje ponad 10 000 produktów w ramach 5 sektorów: Ochrona zdrowia, Produkty konsumenckie, Ochrona i reklama wizualna, Przemysł, Elektronika i Energetyka. Dotychczasowe inwestycje 3M w Polsce wyniosły ponad 350 mln USD.

3M Poland od ponad 20 lat wnosi wkład w rozwój polskiego biznesu i gospodarki za co otrzymuje liczne nagrody i wyróżnienia m.in. „Firma XX-lecia 1990-2010” tytuł przyznany  przez Polski Klub Biznesu, Business Superbrand 2012, Perła Polskiej Gospodarki 2012 oraz Solidny Pracodawca 2012.

Więcej informacji: www.3m.pl

O 3M

3M przekształca nowe idee w tysiące pomysłowych produktów. Nasza kultura twórczej współpracy nieustannie inspiruje powstawanie zaawansowanych technologii, których podstawowym celem jest poprawa jakości życia. 3M to innowacyjna firma, która od początku swojego istnienia nieprzerwanie tworzy i dostarcza nowe rozwiązania ułatwiające ludziom życie. 3M osiąga przychody w wysokości 30 mld USD, zatrudnia 84 000 osób na całym świecie i działa w ponad 65 krajach. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.3M.com albo w kanale @3MNews na Twitterze.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji