Najnowsze wiadomości z AccorHotels, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis

Grupa AccorHotels otwiera swój pierwszy hotel w Gruzji

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 1 lipca 2015 można wypocząć w pierwszym hotelu grupy AccorHotels w Gruzji – Mercure Tbilisi Old Town. Czterogwiazdkowy obiekt położony jest w samym sercu dzielnicy administracyjnej, w niedalekiej odległości od głównych miejsc rozrywki i biznesu. W pobliżu znajdują się również słynne termy, Narikala, plac Majdan i ulica Shardeni.

Hotel oferuje swoim gościom 108 komfortowych pokoi, a także inne udogodnienia, jak sauna czy siłownia. Nowoczesna sala konferencyjna to doskonałe miejsce na organizację spotkań biznesowych i prywatnych z udziałem do 50 osób. Smakosze mogą delektować się szeroką gamą potraw kuchni lokalnej i międzynarodowej serwowanych w znajdującej się tam restauracji Old Town. Koneserów koktajli i win z pewnością zainteresuje stały element oferty marki Mercure – bogata karta specjalnie wyselekcjonowanych trunków Flavours from the cellar, zawierająca produkty dostarczane przez lokalnych producentów. Idealnym miejscem do skosztowania tych specjałów jest usytuowany na dachu bar SKY7, z którego można podziwiać zapierający dech w piersiach widok na Tbilisi i świątynię Metekhi.

Pierwsza kampania TV marki Pullman

W maju 2015 wystartowała kampania telewizyjna sieci luksusowych hoteli Pullman należących do grupy AccorHotels. Reklama powstała w Szanghaju, kosmopolitycznym centrum świata biznesu i handlu. Miasto uosabia ducha nowoczesności i witalności, od lat jest inspiracją dla artystów, projektantów mody i ludzi biznesu. To cechy, które idealnie odzwierciedlają styl marki Pullman – jej elegancję i nowoczesność. W 60 sekundowym spocie uchwycone zostało najnowsze motto sieci „Nasz świat jest twoim placem zabaw” (Our world is your playground). Główny bohater to współczesny nomada, stale podróżujący, przemieszczający się w celach zawodowych i prywatnych, dążący do utrzymania równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. Przemyka przez dni, przekracza granice i strefy czasowe, pozostając wolnym i niezależnym, a jednocześnie będąc w kontakcie z innymi.

Nowe oferty muzyczne w hotelach ibis i Novotel

Sieć hoteli ibis rozpoczęła współpracę z serwisem streamingowym Deezer. Na razie oferta ma charakter pilotażowy i można z niej skorzystać w wybranych hotelach w Europie (m.in. w Londynie, Monachium, Brukseli i Mediolanie). Ze względu na duże zainteresowanie gości, z pewnością usługa stopniowo będzie rozszerzana na inne kraje. Na czym polega to innowacyjne rozwiązanie? Otóż, goście mogą sami wybierać muzykę graną w publicznych miejscach danego obiektu, dzięki małemu urządzeniu cyfrowemu znajdującemu się w lobby, na którym zainstalowana jest aplikacja Deezer. Cieszą się swoją ulubioną muzyką, załatwiając sprawy w recepcji, czy relaksując się w hotelowym barze. Wyselekcjonowane utwory, trafiają automatycznie na playlistę ibis publikowaną na serwisie. Jak dotąd, goście zachwyceni są nową ofertą muzyczną - aż 97,5% z nich wyraża zadowolenie z korzystania z tej usługi.

Deezer to serwis muzyczny oferujący swoim użytkownikom legalny dostęp do ponad 35 mln utworów na zasadzie odtwarzania strumieniowego, za pomocą oprogramowania instalowanego na telefonach, komputerach i urządzeniach mobilnych.

To nie jedyna oferta muzyczna grupy AccorHotels. Od 1. czerwca, sieć hoteli Novotel we Francji, w ramach swojej oferty Family & Novotel, wprowadziła nową opcję umożliwiającą ściąganie muzyki. To ukłon w stronę najmłodszych gości obiektów poniżej 16 roku życia. Otrzymują oni karty, na które mogą ściągnąć zupełnie bezpłatnie do 5 utworów spośród 200 udostępnionych piosenek. Playlisty z muzyką są co miesiąc aktualizowane. Program Novotel Music realizowany jest we współpracy z wytwórnią Universal Music France.

Program MBA grupy AccorHotels wyróżniony nagrodą Capital Humain  

Podczas 7. gali Trophée du Capital Humain we Francji, grupa AccorHotels otrzymała nagrodę za swój program zarządzania w branży hotelarskiej – International Hospitality Management Program (IHMP). Dzięki szkoleniom realizowanym wspólnie z biznesową szkołą ESSEC, każdego roku 30 managerów hoteli ma możliwość uzyskania nowych umiejętności operacyjnych na rynkach międzynarodowych.

IHMP to nie tylko program szkoleniowy, ale również narzędzie do wyszukiwania i monitorowania najlepszych pracowników. Od jego uruchomienia w 1997 roku, udało się przeszkolić blisko 500 zespołów z 42 krajów, z czego 60% nadal pracuje w grupie AccorHotels, a 70% prowadzi hotele. Rocznik 2015-2016, objęty patronatem Sophie Stabile – CFO AccorHotels i inicjatywy Women at AccorHotels Generation (WAAG), właśnie ukończył pierwszą sesję programu.    

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online