Reklama Nike z Lebronem Jamesem najpopularniejsza na YouTube w 2020 roku (Top10)

Spot reklamowy Nike pod hasłem "You Can't Stop Us" z udziałem Lebrona Jamesa była w 2020 roku najpopularniejszą reklamą na YouTube. W pierwszej 10 reklam z największą liczbą wyświetleń znalazło się pięć spotów, które miały premierę podczas tegorocznego finału Super Bowl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Reklama Nike z Lebronem Jamesem najpopularniejsza na YouTube w 2020 roku (Top10)

YouTube zaprezentował zestawienie reklam, które uzyskały najwięcej wyświetleń, udostępnień i ogólnej sympatii widzów YouTube na całym świecie. Serwis podkreśla, że ponieważ ten rok przyniósł bezprecedensowe i nieprzewidywalne zmiany zarówno dla konsumentów, jak i marek, jedno pozostało prawdą: "teraz, bardziej niż kiedykolwiek, ludzie zwracają się do YouTube".

Serwis ujawnia, że reklamy wygenerowały w tym roku ponad 470 milionów wyświetleń i ponad 1,3 miliona polubień.

Pierwsze miejsce zajęła po raz drugi firma Nike, tym razem ze spotem "You Can't Stop Us", który opowiada o sile odporności poprzez emocjonalne historie powrotu ikon sportu Lebrona Jamesa, Sereny Williams, Tigera Woodsa i nie tylko.

Apple „The Whole Working-From Home Thing” to jedyna najpopularniejsza reklama, która nawiązywała do wydarzeń i dramatycznych zmian w stylu życia, z którymi wielu miało do czynienia w tym roku podczas pandemii COVID-19.

TOP 10 reklam na Youtube w 2020 roku

1. Nike, „Never Too Far Down, You Can’t Stop US,  117,7 mln wyświetleń miesięcznie

2. Google,  Loretta , reklama na Super Bowl, 62,4 mln wyświetleń miesięcznie

3. Hyundai, Sonata, Smaht Pahk, 44,3 mln wyświetleń miesięcznie

4. Clash of Clans, Lost&Crowned, 43,2 mln wyświetleń miesięcznie

 

5. Turbo Tax, „All people are tax people remix” (Super Bowl) 33,9 mln wyświetleń miesięcznie

 

6. Apple, „The Whole Working- form-home-thing” 28,9 mln wyświetleń

7. NFL, Next 100, reklama Super Bowl 24,3 mln wyświetleń

8.  GEICO Insurance,  Infestation, 20,4 mln wyświetleń

9. GMC, First Ever GMC Hummer EV/ Horsepower,  9,7 mln wyświetleń

10. Michelob Ultra, „Jimmy Works It Out”, reklama Super Bowl,  8,8 mln wyświetleń

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"