Reklama gry "Clash Royale" firmy Supercell (jej spoty regularnie plasują się w czołówce rankingu) zanotowała w styczniu na YouTube 11,1 miliona wyświetleń. Kolejne miejsca na podium zajęły dwie reklamy iPhone'ów firmy Apple - "Stroll" (8,7 mln odtworzeń) i "Take Mine" (5,4 mln).
W Top 10 stycznia pojawiły się także spoty Mr. Clean i Budweisera - przygotowane specjalnie z okazji finału ligi futbolu amerykańskiego NFL, który co prawda odbył się już w lutym, ale większość marek umieściło swoje reklamy wcześniej na YouTube. Reklamy na Super Bowl z pewnością zdominują lutowe zestawienie.
Poza tym w ubiegłym miesiącu chętnie na YouTube oglądane były reklamy takich marek jak Lyft, Dodge, United Healthcare i IBM.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklamy-na-super-bowl-2017-obejrzyj-wszystkie ##

Poniżej prezentujemy zestawienie 10 najchętniej oglądanych w styczniu 2016 r. na YouTube reklam wideo. Zestawienie obejmuje tylko klipy oznaczone w serwisie jako reklamy, ale z drugiej strony mające znaczący odsetek bezpłatnych, organicznych wyświetleń.
10. United Healthcare – Lunch vs. Chuck NorrisCreative Agency: Leo BurnettDom mediowy: PeriscopeLiczba odtworzeń: 711 061
9. Dodge - ReductionAgencja kreatywna: Studio 10Dom mediowy: UM DetroitLiczba odtworzeń: 851 193

8. IBM – IBM Watson on Sesame StreetAgencja kreatywna: OgilvyDom mediowy: Neo@OgilvyLiczba odtworzeń: 1,4 mln
7. CoverGirl – Zendaya and James Charles: Get Ready with Me 10-minute Eye Makeup ChallengeAgencja kreatywna: Grey NYDom mediowy: Zenith USA; BeamlyLiczba odtworzeń: 2 mln

6. Budweiser – Born The Hard WayAgencja kreatywna: AnomalyDom mediowy: MediaComLiczba odtworzeń: 2,4 mln
5. Lyft – Undercover Lyft with Odell Beckham Jr.Agencja kreatywna: AlldayeverydayLiczba odtworzeń: 2,6 mln

4. Mr. Clean – Cleaner of Your DreamsAgencja kreatywna: Leo Burnett TorontoDom mediowy: Hearts & ScienceLiczba odtworzeń: 2,6 mln
3. Apple iPhone 7 Plus – Take MineDom mediowy: OMDLiczba odtworzeń: 5,4 mln

2. Apple iPhone 7 + AirPods – StrollAgencja kreatywna: TBWAMedia Arts LabDom mediowy: OMDLiczba odtworzeń: 8,7 mln
1. Clash Royale – The Last SecondAgencja kreatywna: Barton F GrafLiczba odtworzeń: 11,1 mln











