Udział liderującego Polsatu w okresie od 15 do 21 lipca 2013 roku spadł o 0,62 pkt. proc. do 11,56 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce należało do TVP1, której udział w porównaniu do poprzedniego tygodnia się nie zmienił i wyniósł 11,43 proc. Ostatnią lokatę podium zajęła TVN, której wynik w analizowanym okresie wyniósł 10,47 proc., po spadku o 0,06 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,22 proc., w dół o 0,55 pkt. proc.).
Bardzo wysokimi udziałami pochwalić się może aż jedenaście kanałów: TVN7, TVP Info, TV Puls, TTV, Polsat News, Eurosport, Polo TV, Polsat Sport, AXN, ATM Rozrywka oraz TVP Polonia.
\W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera również znalazł się Polsat, który stracił tutaj 0,69 pkt. proc. do 13,11 proc. udziału. Drugie należało do TVN, której udział zmniejszył się o 0,37 pkt. proc. do 11,47 proc. Z kolei na ostatnią lokatę podium awansowała TVP1 (wzrost udziału o 0,75 pkt. proc. do poziomu 8,25 proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (3,34 mln widzów) cieszyły się wyemitowane przez TVN „Fakty”.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.07.2013 - 21.07.2013 - grupa 4+
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.07.2013 - 21.07.2013 - grupa 16-49











