Narzędzia Topex reklamowane pod hasłem „Niezbędny tak jak Ty” (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach zaczęła się kampania reklamowa narzędzi ręcznych Topex. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Topex - niezbędny tak jak Ty”, przygotowały firmy What, Play Production i Arena.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania podkreśla wysoką jakość i skuteczność narzędzi Topex oraz fakt, że otrzymały one w ostatnich latach nagrody Konsumencki Lider Jakości i Superbrands Created in Poland. Reklamy informują również o promocjach cenowych dotyczących konkretnych produktów.

Akcja reklamowa od 25 sierpnia jest prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty m.in. w Polsacie, TVP1, TVP2, Polsat Sport, TVP Sport, Discovery, TVN Turbo), internecie (m.in. reklamy bannerowe, mailingi, aktywności w portalach społecznościowych i na forach dyskusyjnych) oraz punktach sprzedaży (m.in. specjalne ekspozycje). W telewizji potrwa do 7 września, a w sieci nieco dłużej.

Kreacją spotów telewizyjnych zajęła się agencja What, a produkcją - firma Play Production. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii