Siedemnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, począwszy od 2 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. (do 16 września) format ogląda średnio 1,13 mln osób. Przekłada się to na 8,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,76 proc. w grupie 16-59.
Do tej pory najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 16 września - odcinek tego dnia śledziło 1,28 mln.

Nadawana jesienią ub.r. piętnasta seria reality-show po trzech pierwszych tygodniach przyciągała przed ekrany mniej więcej podobną widownię. Gromadziła średnio 1,16 mln osób przy udziale wynoszącym 8,61 proc. w 4+, 9,64 proc. w 16-49 oraz 9,18 proc. w 16-59. Wówczas cykl nadawany był również w środy.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/family-food-fight-pojedynek-na-smaki-nowy-program-polsat-ogladalnosc,7170118685517441a ##
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 17” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1 emitująca w tym czasie gł. prognozę pogody, „Alarm!” oraz „Leśniczówkę”, co przekłada się na 10,68 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 9,40 proc.), a czwartą lokatę zajmuje TVP2 (gł. „Barwy szczęścia” i „Kabaret. Super show Dwójki”; 6,25 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem.
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-taniec-z-gwiazdami-polsat-poniedzialek-kto-odpadal,7170120484620417a ##












