Natalia Jaroszewska ambasadorką Malibu

Projektantka mody Natalia Jaroszewska została ambasadorką marki Malibu. Będzie wspierać jej kampanię prowadzoną pod hasłem „Malibu wie co lubią kobiety”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Natalia Jaroszewska (na zdjęciu) ma wspierać markę Malibu swoim wizerunkiem osoby dynamicznej, kreatywnej i od lat związanej z „kobiecym” światem. Projektantka weźmie udział w nowej kampanii tego brandu, która pod hasłem „Malibu wie co lubią kobiety” rozpoczęła się pod koniec ub.r. (więcej o tej akcji – link: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malibu-wie-co-lubia-kobiety). Najbliższe działania promujące Malibu – skierowane zarówno do mediów, jak i konsumentów – będą nawiązywać m.in. do mody.

grafika

Współpraca Natalii Jaroszewskiej z Malibu jest zaplanowana na najbliższy rok.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online