Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w sierpniu br. wyniosła 52 036 egz. i była o 16,38 proc. niższa niż w analogicznym okresie rok wcześniej (był to największy spadek w zestawieniu).
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 31 801 egz. i wzrosła o 15,41 proc.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W sierpniu br. sprzedał się on w liczbie 13 546 egz. po spadku o 10,38 proc.
Na czwartym miejscu znalazł się magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 17,20 proc. i wyniosła 12 332 egz.
W sierpniu br. w porównaniu do lipca ub.r. jedynym spadkiem sprzedaży ogółem (wynoszącym 11,79 proc.) dotknięty został magazyn „National Geographic Polska”. Natomiast największym wzrostem także i tutaj pochwalić się mogą „Podróże”. Ich wynik wzrósł o 14,71 proc.












