NBC Universal z nowym managerem w Polsce

Ewa Bolesta-Zielińska została nowym managerem marketingu ikomunikacji firmy NBC Universal Global Networks w Polsce. Będzieona odpowiedzialna za działania marketingowe dotyczące kanałów: SciFi, Universal Channel, Hallmark Channel, Movies24 i KidsCo.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dotychczas stanowisko to zajmowała Agnieszka Trzcińska, którarozstała się ze spółką. Niebawem NBC Universal zatrudni w Polscetakże osobę odpowiedzialną za dystrybucję swoich kanałów. Jeszcze wtym roku spółka zamierza w naszym kraju otworzyć również własnebiuro.

Ewa Bolesta-Zielińska ostatnio pełniła funkcję dyrektora PR imarketingu w spółce Program zajmującej się dystrybucją stacjitematycznych. Wcześniej związana była z firmą Canal+ Cyfrowy jakokierownik marketingu kanałów tematycznych, zarządzała kanałami wZone Vison Poland (obecnie Chello Zone), pracowała też w Wizji.tvjako koordynator PR i marketingu, a także kierownik PR i marketingustacji Wizja Jeden.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele