NEO24 wybiera do współpracy GutPR

W ostatnim czasie roku podpisana została umowa pomiędzy największym polskim sklepem internetowym – NEO24 a agencją GutPR.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spółka NEO24 szukała doświadczonej agencji PR, która połączy kompetencje z zakresu obsługi podmiotów działających w Internecie ze znajomością branży AGD, RTV, IT i innych, których asortyment jest dostępny na NEO24.pl. Jak mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl, wybór GutPR determinowała nie tylko wrocławska lokalizacja siedzib obu spółek: „GutPR to moim zdaniem godny zaufania zespół profesjonalistów z branży i chciałbym, aby ich rzetelność przełożyła się na jakość obsługi NEO24.pl”

W ramach podpisanej pomiędzy spółką NEO24 a GutPR umowy agencja GutPR przeprowadzi działania z zakresu relacji z mediami, dostarczy monitoring mediów, a także służyć będzie doradztwem komunikacyjnym.

Ze strony GutPR współpracę koordynuje Hanna Gehrke-Gut, ze strony NEO24.pl – Kinga Antochewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji