Nestlé wprowadza nowe produkty Starbucks

Nestlé wprowadza na całym świecie gamę produktów kawowych pod marką Starbucks. W ofercie m.in. kawa mielona, palona, ziarnista i kapsułki do ekspresów. W Polsce oferta będzie dostępna jesienią.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowy asortyment Nestlé Starbucks składa się z 24 produktów. Obejmuje szereg mieszanek kaw tej marki, a także kawy jednogatunkowe oraz wybór klasycznych napojów (Caramel Macchiato,  Cappuccino). Wszystkie są przygotowywane na bazie 100% kawy Arabica pozyskiwanej od znanych z etycznych upraw plantatorów z głównych regionów świata.

Nestlé Starbucks jesienią w Polsce

To pierwszy asortyment kaw wprowadzany na rynek, od kiedy obie firmy oficjalnie rozpoczęły współpracę w sierpniu ubiegłego roku.

Nowe produkty Starbucks będą dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Nestlé zacznie ich wprowadzanie od wybranych rynków w Azji, Europie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie oraz w Stanach Zjednoczonych. W Polsce oferta ta będzie dostępna jesienią tego roku.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"