Niemal dokładnie rok temu Netflix zaprezentował Fast Laughs. Nowa funkcja dla użytkowników serwisu była reklamowana jako "TikTok dla fanów seriali i filmów". Fast Laughs pojawiło się w aplikacji mobilnej Netfliksa. Nowa funkcja zawierała krótkie, zabawne fragmenty ze znanych produkcji platformy streamingowej, które można było udostępniać w swoich mediach społecznościowych. Ta usługa była przygotowana z myślą przede wszystkim o najmłodszych użytkownikach serwisu, którzy potrzebują szybkich i konkretnych treści.
Z usługi nie mogli korzystać wszyscy użytkownicy aplikacji na telefony. Funkcja Fast Laughs trafiła do wybranej grupy i to tylko w kilku angielskojęzycznych krajach. Testy trwały kilka miesięcy.
Teraz gigant streamingowy chce przenieść "swojego TikToka" na telewizory z dostępem do ich aplikacji. Platforma liczy, że w ten sposób uda się jeszcze lepiej wypromować swoje najlepsze produkcje, które cieszą się największą popularnością, szczególnie wśród najmłodszych widzów. Funkcja ma być dostępna m.in. w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Na razie jednak z Fast Laughs nie skorzystają widzowie Netfliksa w Polsce.

Netflix liderem
Netflix to największa platforma streamingowa na świecie. W grudniu 2021 r. serwis osiągnął w Polsce swój kolejny rekordowy wynik - 13,3 mln użytkowników, co dało 44,9 proc. zasięgu.
Netflix jest najpopularniejszym serwisem VoD i OTT w Polsce od drugiej połowy 2019 r., dał się wyprzedzić jedynie w lutym ub.r., kiedy na należącym do Grupy TVN Discovery Playerze premierę miała komedia "Listy do M. 4", z powodu lockdownu nieemitowana wcześniej w kinach.











