Netflix wyprodukuje serial oparty na animacji „Awatar: Legenda Aanga”

Platforma Netflix ogłosiła produkcję nowego aktorskiego serialu opartego na animacji „Awatar: Legenda Aanga” z portfolio Nickelodeon. Za projekt odpowiadają Michael DiMartino i Bryan Konietzko - twórcy oryginalnego „Awatara”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Serial „Awatar: Legenda Aanga” miał trzy sezony i pierwotnie - od 2005 do 2008 roku był nadawany na kanale Nickelodeon. Na swoim koncie ma nagrody Annie, Genesis i Emmy oraz Nagrodę Peabody’ego, a także liczne nominacje do tych wyróżnień. „Awatar: Legenda Aaanga” opowiada o przygodach tytułowego Aanga i jego przyjaciół, którzy muszą pokonać Władcę Ognia o imieniu Ozai, by uratować świat i zakończyć straszliwą wojnę z Narodem Ognia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/elite-serial-netflix-trailer-kiedy-emisja-pierwsze-zdjecia,7171232583563393a ##

Nowy serial z udziałem prawdziwych aktorów powstanie we współpracy z kanałem Nickelodeon. Jego produkcja ruszy w roku 2019 i będzie on dostępny na wyłączność w Netflixie.

- Nie możemy się już doczekać pracy nad nową wersją „Awatara”. Będziemy mogli pokazać świat Aanga w efektownej wersji, która zawsze nam się marzyła, oraz dobrać właściwą obsadę składającą się z aktorów o różnych kolorach skóry. To wyjątkowa okazja, by skorzystać z ciężkiej pracy, którą wszyscy włożyli w przygotowanie pierwotnego serialu. Będziemy mogli też mocniej nakreślić postacie, fabułę, akcję i cały przedstawiony świat. Netflix pozwala nam realizować naszą wizję nowej wersji znanej widzom historii, za co jesteśmy szalenie wdzięczni - komentują Bryan Konietzko i Michael DiMartino, showrunnerzy i producenci wykonawczy projektu. - Zobowiązujemy się zachować wierność wizji Bryana i Mike’a oraz cieszymy się, że możemy pomóc im w stworzeniu aktorskiego serialu, który wprowadzi użytkowników serwisu Netflix z całego świata w epicki świat pełen magii żywiołów - dodaje Melissa Cobb, wiceprezes ds. treści dla dzieci i rodzin.  

Chris Viscardi, pierwszy wiceprezes Nickelodeon ds. produkcji i rozwoju animacji, informuje, że „Awatar: Legenda Aanga” cieszy się niesłabnącą popularnością i zyskuje nowych fanów na całym świecie. - Zawdzięcza to postaciom, które są bardzo ludzkie i łatwo się z nimi utożsamiać, oraz rozbudowanemu światu pełnemu epickich historii i przygód. Współpraca z serwisem Netflix to część szerszej strategii kanału Nickelodeon i grupy mediowej Viacom - chcemy skorzystać z naszej gigantycznej biblioteki cieszących się globalną popularnością treści, aby tworzyć ich nowe interpretacje. Nie możemy się doczekać, aż widzowie zobaczą aktorską wersję „Awatara” przygotowaną przez Netflix - mówi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-nowosci-premiery-wrzesien-2018-lista ##

W drugim kwartale br. Netflix zanotował 3,9 mld dolarów przychodów i 384 mln dolarów zysku netto. Platforma zyskała 5,2 mln nowych użytkowników, których przeważająca większość pochodzi z rynków poza USA. Ogółem z Netflixa korzysta obecnie ponad 130 mln internautów.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK