Mając na względzie realizację najważniejszych celów strategicznych spółki, Netia dostosowuje swoją strukturę organizacyjną, tworząc dwie wyspecjalizowane dywizje, jedną dedykowaną segmentowi klientów indywidualnych, a drugą segmentowi klientów biznesowych.
Zadaniem obu dywizji, odpowiedzialnych za realizację celów biznesowych w ramach własnego budżetu, będzie tworzenie nowych produktów i usług dla klientów biznesowych (rozwijających się małych, średnich i dużych firm) oraz innowacyjnych i przyjaznych rozwiązań dla klientów indywidualnych. Będą one również odpowiedzialne za stałe podnoszenie jakości obsługi swoich klientów. Taka reforma struktury spółki zapewni maksymalne uproszczenie procedur i procesów, przypisanie konkretnej odpowiedzialności za realizację poszczególnych elementów strategii, a w rezultacie – dalszy wzrost rezultatów finansowych firmy. „ Zmiana struktury organizacyjnej spółki umożliwi Netii – drugiemu największemu stacjonarnemu operatorowi telekomunikacyjnemu w Polsce - maksymalnie efektywne wykorzystanie posiadanej infrastruktury, co w średnim i długim okresie czasu wpłynie znacząco na wyniki finansowe osiągane przez firmę. Dodatkowo, stworzy pożądaną elastyczność w razie pojawienia się interesujących możliwości konsolidacji na polskim rynku telekomunikacyjnym.” – powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii.

Proces modernizacji struktury organizacyjnej zostanie wdrożony do końca I kwartału bieżącego roku.
Dodatkowe informacje o projekcie spółka zaprezentuje w trakcie ogłaszania wyników finansowych IV kwartału.
***
O Netii: Netia SA jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.











