„Nie złap wilka” w kampanii Żuravitu

W radiu, prasie i internecie trwa kampania reklamowa suplementu diety Żuravit. Akcję produkująca go Polpharma przygotowała wspólnie z firmami Bauer Media i Macroscope OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Najważniejszym elementem kampanii Żuravitu jest radiowo-internetowy konkurs prowadzony na stronie niezlapwilka.interia.pl i w porannym sobotnim paśmie „Wolno wstać” w RMF FM. Zadaniem uczestników zabawy jest podzielenie się swoimi sposobami na to, jak „nie złapać wilka”.

grafika

Akcja obejmuje też materiały w magazynach „Świat Kobiety”, „Kobieta i Życie” oraz „Show”. Wszystkie te działania mają na celu zwiększenie świadomości serii produktów Żuravit wśród potencjalnych konsumentów, a tym samym spowodowanie wzrostu sprzedaży.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"