Niekonwencjonalna kampania sieci Era

Kampanie trzech brandów Polskiej Telefonii Cyfrowej na nośnikach ambientowych

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Trwa  intensywna kampania produktów PTC. Kampania "Happy SMS", "Heyah" i "Darmowych Wieczorów", obok tradycyjnych mediów, mocno angażuje się w nowe formy reklamy niekonwencjonalnej. Dzięki wykorzystaniu nośników ambientowych, udostępnionych przez ARBOmedia Polska, kampanie trzech różnych brandów odbywają się w trzech różnych kanałach komunikacji.

W 85 kawiarenkach internetowych ośmiu największych polskich aglomeracji zostały umieszczone nośniki C@FE BANER, wykorzystywane w kampanii "Happy SMS". Nośniki ustawione na monitorach ponad 700 komputerów na wprost wzroku internautów umożliwiają selektywne dotarcie do 250 tys. młodych ludzi w wieku 15-25 lat.

Nośniki indoorowe umieszczone w toaletach promują brand "Heyah" w 12 majwiększych miastach Polski. W ponad 400 klubach i pubach na nośnikach formatu A3 eksponowane są zabawne, komiksowe historyjki. Kampania wykorzystuje 3 rodzaje kreacji plakatów  przygotowane odpowiednio dla kobiet i mężczyzn oraz w wersji unisex. Szacuje się, że przez 2 miesiące reklamę zamieszczoną na nośnikach w toaletach obejrzy blisko 4 miliony osób.

Kolejna kampania - "Darmowe Wieczory" wykorzystuje prestiżowe miejsca uprawiania sportu. Reklamy layoutowe można spotkać w 60 najmodniejszych klubach fitness na terenie całej Polski. Promowane są 3 kreacje, w zabawny sposób nawiązujące do ćwiczeń fitness: "Rozgrzej się przed gadaniem", "Ćwicz długie rozmowy" oraz "Masz jeszcze siłę rozmawiać?". W przekazie wykorzystano standardowe plakaty formatu B1 (70x100cm) oraz nośniki ambientowe w postaci naklejek-wlepek i  floorstickerów.

 "Kampanie "Happy SMS", "Heyah" i "Darmowych Wieczorów", angażujące niestandardowe formy reklamy  są doskonałym przykładem efektywnego wykorzystania odpowiednich kanałów komunikacji. Precyzyjne targetowanie pozwoliło na zorganizowanie kampanii we właściwym miejscu i czasie adekwatnie do określonych grup odbiorców" mówi dyrektor sprzedaży działu Ambient w ARBOmedia  Krzysztof Bińkowski.

 Kampanie ambientowe potrwają do końca marca.  Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dział Mediów PTC oraz Optimum Media OMD.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"