Nowe technologie szturmem wkraczają do naszych domów, coraz więcej urządzeń AGD jest wyposażonych w zaawansowane systemy komputerowe. Jednak to, co ma za zadanie ułatwiać nam życie, często jest uznawane przez klientów za zbyt skomplikowane. Firma LG Electronics jako jeden z liderów w produkcji sprzętu AGD i RTV chciała przełamać stereotypy prezentując swoje rozwiązanie w niestandardowy sposób.
Agencja Ciszewski MSL zaprosiła do współpracy kabaret Łowcy.B, którego zadaniem było stworzenie skeczu z... pralką LG w roli głównej. Łowcy.B spisali się znakomicie a ich przedstawienie wywołało zachwyt wśród zebranych gości. Wykorzystując stereotypowe myślenie o sprzętach gospodarstwa domowego, kabaret „oswoił” rewolucyjną technologię i udowodnił jej przydatność w życiu codziennym.
Po zakończeniu przedstawienia dziennikarze przystąpili do testowania sprzętu. W kuluarowych dyskusjach z ekspertami firmy LG omówili dokładnie rozwiązania techniczne oraz najczęściej pojawiające się problemy zgłaszane przez użytkowników. Co ciekawe, większość interwencji podejmowanych przez specjalistów w ramach serwisu urządzeń AGD, nie dotyczy usterek technicznych, a małych nieprawidłowości w użytkowaniu sprzętu. Dzięki zastosowaniu technologii Smart Diagnosis, posiadacze pralek LG nie będą narażeni na koszty związane z wizytą legendarnego „fachowca”, ponieważ znaczną część ewentualnych wątpliwości można błyskawicznie rozwiać, podczas bezpłatnej rozmowy z konsultantem serwisu.

Wprowadzenie technologii Smart Diagnosis to znaczący krok wykonany przez firmę LG w kierunku wprowadzenia nowoczesnych technologii do urządzeń AGD.
Za organizację konferencji oraz działania media relations odpowiadał dział Technologii agencji Ciszewski MSL.











