Nietypowa kampania w kafejkach

Pierwsza kampania "krocząca" w kafejkach internetowych dla sim +

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od początku czerwca trwa wielka kampania sim+ w sieci kawiarenek interenetowych oferowanych przez ARBOmedia Polska.Sim + jako pierwszy zdecydował sie na kampanię "kroczącą", gdzie lokalizacje kawiarenek zmieniają się w trakcje jej trwania.I tak kampania rozpoczęła się w czerwcu we wszystkich miastach powyżej 100 tys mieszkańców, a  wraz z nadejściem wakacji"przeniosła się" do miejscowości nadmorskich, mazurskich i górskich obleganych przez turystów .Łącznie w kampanii wykorzystano 206 kawiarenek internetowych, 1300 komputerów w 67 miastach, gdzie reklamy pojawiły się na monitorach komputerowych, bannerach-IE serwowanych za pomocą oprogramowania Desktop adMAX, podkładkach pod mysz oraz ulotkach i plakatach eksponowanych w kawiarenkach.

"Jest to niewątpliwie największa kampania jaką przeprowadzono w naszej sieci kafejek, aczkolwiek nie wykorzystuje jej całego potencjału.Podczas tej trzy miesięcznej kampanii sim+, równolegle przeprowadziliśmy trzy inne kampanie miesięczne dla innych branż. Nawet w tej chwili prowadzimy dwie kampanie na raz - mówi Konrad Spoczyński, osoba odpowiedzialna za kawiarenki w ARBOmedia Polska.Kampanie zaplanował dom mediowy Universal McCAnn.

"Zdecydowaliśmy się na kawiarenki bo tam znajdujemy naszą grupę docelową. Młodzież spędzająca swój czas wolny, wpatrując się godzinami w ekrany komputerowe - po prostu chodzi o właściwy czas i miejsce" - twierdzi Mariola Maniecka, media planner w Uniwersal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji